نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه سازمان اوقاف، دستگاهی برای اهل بیت (ع) و قرآن است، گفت : هر مقدار در اجرای امور و وظایف خود در این دستگاه خلوص داشته باشیم، خداوند برکت ، خیر و رشد می دهد و اگر اخلاص کم باشد ، تمام خیر و برکت ها از بین می رود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز چهارشنبه 16 دی ماه در همایش مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی با اشاره به اینکه باید کارها را برای خدا و با نیت خالص انجام دهیم، اظهارداشت : اگر کار برای خدا باشد ماندگار است و خداوند نیز خیر و برکت می دهد و به رشد و نمو می رسد.
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خالصانه برای خدا کار انجام می داد ، تصریح کرد : خداوند روز به روز به اقدامات امام (ره) برکت داد و این اقدامات از بین نمی رود و باید ما نیز سختی ها و تلاش های خود را برای خدا انجام دهیم.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف ، دستگاهی برای اهل بیت (ع) و قرآن است ، گفت : هر مقدار در اجرای امور و وظایف خود در این دستگاه خلوص داشته باشیم ، خداوند برکت ، خیر و رشد می دهد و اگر اخلاص کم باشد، تمام خیر و برکت ها از بین می رود.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : ارائه گزارش کار، مطرح کردن شخص نیست و منافات با خلوص نیت ندارد بلکه برای مطرح کردن تلاش های مجموعه است.
 
وی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان اوقاف در ایام اربعین حسینی بدون توجه به هیچ قیدی و در نظرگرفتن پست های اداری به زائران خدمت رسانی کرد، گفت : در قالب این برنامه عطوفت و صفای مثال زدنی میان ادارات کل مختلف ایجاد شد و ما برای استمرار موفقیت ها نیازمند این روحیه هستیم.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، تصریح کرد : ایشان فرمودند؛ قرارگاه تنها برای جنگ نیست بلکه برای کارهای مهم باید برنامه ریزی کند و در زمان جنگ تحمیلی برای برنامه های نظامی برنامه ریزی می کرد و در شرایط کنونی برای مقابله با جنگ فرهنگی ، دینی و مذهبی دشمن باید برنامه ریزی کند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی بدون هیچ قید و بندی تلاش و فعالیت می کرد و بدون نام و نشان بود ، افزود : تشییع وی چه در تهران و چه در همدان با جمعیتی مثال زدنی انجام شد که نشان از آن است که اخلاص در نیت چه ثمراتی خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد : خداوند وعده داده است که هرکس خالصانه عمل کند ، در همین دنیا پاداشش را دریافت خواهد کرد.
/2759/